luni, 16 septembrie 2013

Povestea Soarelui si a Lunii



A fost o data ca niciodata pe vremea cand doar cerul era stapan..Soarele si Luna.Soarele era frumos si mandru starlucitor si cald , pe cand luna era palida si rece dar misterioasa si incantatoare.Lunii ii placea foarte mult sa se inveleasca cu razele calde ale soarelui iar soarelui ii placea sa asculte povestile ascunse ale lunii. Tatal lor, cerul , era foarte mandru de copilasii lui si s-a hotarat sa le ofere un dar pe placul amandurora.Astfel cerul a creat o minge rotunda pe care a numit-o Pamant. Din barba lui alba a creat norii, a plans de fericire si a creat ploaia.Ploaia a cazut pe pamant - s-au format marile si lacurile. Au crescut copaci , au rasarit flori, s-a creat viata.Apoi  i-a chemat pe Soare si Luna si le-a spus:"Acesta este cadoul meu pt voi." Privind spre pamant Soarele si Luna s-au sfatuit cum sa-l rasplateasca pentru acest cadou.



Soarele spune :"Eu am caldura si lumina,voi fi eu cel care aduce dimineata senina si voi lumina Pamantul cu razele mele duioase. Eu voi fi ziua, iar tu Luna vei fi noaptea. Vei aduce somnul dulce cu frumusetea ta ,vei face noaptea sa fie linistita si calma,si le vei lumina calea celor intarziati."
-Dar asta ne va face sa ne despartim,spuse luna.
-Nu ne vom desparti pentru ca ne vom intalni la rasaritul si la apusul meu, iar atunci ne vom povesti unul altuia tot ce am vazut si tot ce am facut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu