luni, 16 septembrie 2013

Doamne cat te ador !


Imi amintesc,in mintea mea totul ramane intiparit exact cum cerneala ramane pe hartie. 
Iti vad  chipul acela pe care nu'l descoperisem pana acum,un chip vazut intr'o zi mirifica.
Imi amintesc ochii tai inchisi si tremuranzi,pierduti in "agonia" focului cel dintai.
Inca iti mai simt bataile inimii de  la primul nostru sarut,cum timid m'ai luat de mana si m'am simtit cea mai fericita.Cat asteptam acel moment..

Iti mai simt mirosul pielii,iar parfumul hainelor inca mai exista..O urma de esentza mai persista pe  un banal pulover.

Sa'ti zic fel mi te amintesc,fel te vad ,fel imi ramai in minte,tiparind istoria zilelelor friguroase de iarna,a vantului caldutz de primavara : imi reamintesc modul tau dulce de a saruta,timid la 
inceput ,dar plin de pasiune...usor,pervers si suav !
Iti ador ochii,iti ador privirea si'mi ador imaginea vazuta prin prisma ochilor tai.  Ador cum dormi ,cum tii ochii inchisi atunci cand saruti.Iti iubesc gropitza,acea gropitza...Gatul tau plin de saruturile mele,urechea ..

Te ador pentru ceea ce esti in fiecare zi,pentru ca ma enervezi zilnic,pentru ca nu esti perfect .Pentru faptul ca esti acolo si'mi dai doza zilnica de nebunie si echilibru...Doamne cat te ador !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu