luni, 16 septembrie 2013

Perfect!

Nimic nu mai este la fel,probabil si datorita schimbarilor specifice varstei.
Ti-ai pus vreodata intrebarea de ce uneori te simti total aiurea,de ce nu ai un loc de care sa simtzi ca apartzii cu adevarat?Acasa fiecare ne confruntam cu certuri cu parintzii,mai mult sau mai putin.Incep sa ne reproseze orice,ca nu invetzi,ca pierzi prea mult timp in oras,ca freci prea mult calculatorul..ca nu esti PERFECT ! Pur si simplu urasc cuvantul asta si tot ce este legat de perfectiune.Nu sunt si nu voi fi niciodata perfecta pentru ca nici nu'mi doresc,dar nici nu cred ca pot,deoarece in ochii unei persoane pot parea plina de defecte .Pentru mine imperfectiunea este cuvantul ideal,deoarece inseamna o continua modelare a caraterului ,a personalitatzii ! Te poti astepta la reactii neasteptate ,la lucruri facute fara a gandii prea mult inainte,la vorbe aruncate la nimereala care daca uneori te ranesc alteori te fac sa vibrezi .Pe cand perfectiune le anuleaza pe toate acestea.Incepi sa te gandesti daca aia e bine sau nu,daca nu cumva o suvitza itzi sta aiurea,daca e bine sa vobesti sau sa taci,daca ..daca..daca..daca e bine sa iubesti sau nu ,daca e bine sa-ti fluturi genele ori nu!
Nu stiu,nu stiu ce sa zic..deaceea acum pur si simplu tac ! Ma intreb daca are rost sa mai continui sa scriu despre asta,pentru ca sunt obosita sa alerg de o parte si de alta,sa incerc sa lupt pentru ce?Pentru nimic la urma urmei pentruca in final am sa raman cu amintirile . Amintirea unei persoane care merita,dar pentru care m'am intors si am plecat,vazandu'mi de drumul meu,un drum care se impleteste cu al lui !
Ma obisnuisem sa traiesc fiindu'mi bine si cald.Mi-era teama de oameni si de pasi peste limita.Atunci ai aparut tu zambind peste umar si'am invatat sa urasc duminicile meschine si garoafele rosii.Am invatzat sa iubesc florile de camp si caii salbatici,ratacind printre stele.Uneori te'ncapatinezi sa ramai minute in sir la mine in gand,desi te alung cu fiecare secunda ce trece.Unde sa ma ascund?Cate usi sa inchid?In gand sunt si munti salbatici,e si marea amara si pretutindeni TU.Si nicaieri tu.

Nu ai nicio garantzie ca maine va fi la fel,e nesatisfacator pentru ca ea zice,el tace !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu