luni, 16 septembrie 2013

Am invatat sa iubesc trandafirii albi ......

Nu mai sunt capabila nici macar sa scriu...pentru prima oara cuvintele mi-au devenit arme lente care nu ma mai ajuta.Cuvinte bune doar pentru..pentru ce? Nu mai pot nici macar sa'mi gasesc vorbele...E prea mult timp.Doi ani si 2 luni . Imi e teama de trecerea timpului. Da,ma tem !  Doi ani in care se vor schimba multe,dar care vor trece repede....atunci va trebui sa te redescopar din nou. Poate nu o sa mai am chef,iar tu poate ca o sa poti iar ! 

Azi NU mai vreau sa'mi amintesc de tine ,de mine , de noi ...dar iarasi vine seara , te zaresc si imi amintesc .

Trebuia sa fi plecat , acum e prea tarziu.Nu mai pot accepta distantza..dar nici timpul...
Ne era asa de usor DACA....
Esti asemenea tuturor trandafirilor albi care la inceput imi displaceau....intepi dar odata ce spinii au fost inlaturati ,incepe sa'mi placa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu