luni, 12 mai 2014

:)))

Buna ,nu am mai postat nimic de ceva timp,si faza nu e ca nu am vrut ci doar ca nu am prea reusit sa mai postez ceva,timpul ma preseaza si mie frica ca nu o sa reuses sa fac tot ceea ce mi-am propus.S-au intimplat multe lucruri in viata mea in toata aceasta perioada ,si bune si rele .
Nustiu cum sa intimplat .acum am un prieten ,da un prieten in sensul direct al cuvintului.Il ceama Alex,e misto recent ne-am vazut si am petrecut weekendul impreuna ,a fost bine daca nu luam in consideratie faza ca simbata a  fost o zi ploioasa si am fost nevoiti sa stam acasa ,dar nu ne-am plictisit ,am vizionat citeva filme si daca sincer nici unul pina la sfirsit :DD spre seara am iesit in oras ,pentru el a fost ca o excurisie deoarece el fiind pentru prima data aici in Orhei.
Am petrecut un weekend excelent alaturi de cei dragi ,alaturi de el,defapt e prima mea relatie care inca se mentine,in curind facem 1 luna si sper eu ca totul sa fie bine,parintii mei il cunosc deja )Nu vreau planuri de viitor deoarece de fecare data esueaza ,acum am spus ca o sa traim fieacre moment ca si um ar fi ultimul si o sa ne bucuram de fiecare clipa impreuna <3
Uff dar cel mai misto e ca miine e prima teza din acest semestru ,mda iata ca a venit si timpul lor.
Bine eu am plecat la culcare ca miine trezirea de dimineata,defapt probabil nu voi dormi toata noaptea ,asa mi se intimpla de fiecare data cind am ceva important ,emotiile ma copleses ,ma inunda o multime de ginduri ,griji si somnul nu mai vrea sa vina.Noapte buna dragilor,succes si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu