luni, 14 aprilie 2014

Greseli,emotii,iluzii si iubire ...

Cit e de greu sa accepti ceea ce nu vrei,e dificil caci stiu ca urmeaza sa ranesc pe cineva insa eu nu pot asa,nu mai suport ,nu pot sa iubesc pe cineva doar din recunostinta.Imi pare nespus de rau ca procedez asa insa nu am alta obtiune,el nu e persoana potrivita pentru mine...da recunosc am ambitii care nu-mi permit sa calc peste orgoliul si principiile mele.Sincer zilnic realizez ca oricit de mult nu as incerca sau poate eu defapt nici nu vreau sa incer e doar o simpla iluzie,eu nu pot schimba ceea ce sunt .si stiu ca asta sar putea sa ma distruga insa nu vreau sa lupt impotriva mea,trebuie sa ma accept asa cum sunt sa nu ma schimb pentru cineva ci doar daca nu imi doresc eu asta.
Iubirea e ceva profund ea trebuie sa te inaripeze sa te tina cu sufletul la gura atunci cind persoana draga nu e linga tine,sa te faca sa nu dormi noptile de frica ca poate ii vine vre-o idee trasnita prin cap sa vina sa te vada si tu dormi.
Iubirea e atunci cind te face sa zimbesti chiar si in cele mai triste momente.
Iubirea e atunci cind nu te intreaba daca iti este frig ci iti ofera geaca sa si te imbratiseaza .
Iubirea e atunci cind cit de departe nu ar fi gaseste citeva minute pentru ca sa te sune si sa-ti spuna 'Noapte buna'.
Iubirea e atunci cind iti e deajuns doar o privire ca sa realizezi cit de mult inseamna aceasta persoana pentru tine si ca fara el nu iti poti imagina viata.
Iubirea e atunci cind te trezesti dimineata si primul apel e de la el cu 'Buna dimineata iubire,sper ca ai dormit bine ,apropo fii gata ca in 20 de minute vin dupa tine'
Iubirea sunt ochii lui caprui,gele sale negre si  frumos arcuite .
Iubirea e vocea pe care nu te saturi sa o asculti.
Iubirea e in bratele lui!
Iubirea e in sufletul sau blind.
Iubirea e El,si El e iubirea.....
Noi Doi suntem un vis implinit pierdut in Inima Mea...
Uite asta e iubirea pentru mine...
Si aceasta persoana exista in inima mea trebuie doar sa mai astept pina cind sufletele noastre se vor intilni ca intr-o poveste si vor sfirsi intr-un sarut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu