marți, 25 martie 2014

Uneori trebuie sa gasesti puterea de a lua o decizie.

E atit de greu cind trebuie sa ei o decizie..totusi intr-un moment realizezi ca de decizia ta depinde totul.Ma simt penibil, e ca si cum as vrea dar e ceva ce ma impiedica, si anume idee ca totusi merit mai mult decit atit..stiu ca o sa par intr-un fel cam egoista si prea increzuta dar asta e, asa sunt eu.Nu pot raspunde cu un refuz deoarece asa sunt eu ma gindesc prea mult la ceilalti apoi la mine, incerc sa ma pun in situatia fiecaruia, analizez din fiecare punct de vedere si totusi nu pot decide.Si ma face sa ma simt neputincioasa pentru ca stiu ca nu pot continua asa, e ca si cum nu as tine dar nici nu as accepta sa pierd, si e banala situatia aceasta doar in minte imi persista mereu ideea de a termina odata cu toata daravela aceasta, uneori ma urasc eu pe mine, ma chinui si pe mine dar totodata si pe altcineva...poate totusi a venit timpul sa constentizez ca nu pot calca de 3 ori pe aceeasi grebla...Imi pare rau, mie frica mie insumi de ce decizie voi lua, stiu ca nu e bine, e urit dar nu poti iubi pe cineva doar pentru ca el te iubeste..cel putin eu nu pot, da stiu ca se spune ca mai bine sa fii cu cel ce te iubeste pe tine decit pe cel ce iubesti tu  . . Dar e si mai bine sa iubesti si sa fii iubit reciproc.In fine, totul e corect dar eu oricum nu pot fi cu o persoana pe care n-o iubesc, ok fie lasam iubirea dar macar putina simpatie de ar exista insa la mine nu e asa, eu azi imi place miine nu si nu are rost sa mai incercam,  exista prea multe goluri intre noi, prea multe diferente si prea putine asemanari ...Sunte prea diferiti, si cred ca cel mai bine ar fi sa punem punct caci e inutil sa continuam...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu